צמחיית פנים/ משרדים

צמחיה למשרד

פרויקט: צמחיה למשרדי חברת פרסום מאוד גדולה הנמצאת באזור תל אביב.

מדובר במשרדים ובחלל פתוח של כמה קומות, ישנו גם גג צומח ופורח. המשרדים חשוכים יותר והגג מואר… הצמחייה שנשתלת במשרדים אילו הם בעיקר טרופיים. כל תקופה מחליפים את הפרחים לפי העונות. הצמחייה שנשתלת שם הינה מיועדת למקומות סגורים, לתנאי פנים ללא שמש ומעט אויר.

אין צורך במערכת טפטפות משום שרוב הצמחייה היא הידרופונית (שתולה בתוך אדנית מים). בפעם הראשונה העבודה ערכה כיום וחצי. אחזקה שוטפת הינה אחת לרבעון, צוות הגינון מגיע לעבודות אחזקה ושתילה של צמחים חדשים בעיקר בחילופי עונות

צמחיה לעסק

פרויקט: מדובר בהכנס צמחיה לעסק גדול מאוד בעל שטח נרחב, נמצא במרכז הארץ, באזור יהוד.

שם נעשה שילוב בין צמחיית חוץ ופנים, מדובר בשטחי חוץ גדולים שם הקמנו את הגינה שתלנו עצים וצמחים, הרכבנו מערכת השקיה וטפטוף ולאחר מכן עשינו אחזקה שוטפת של הגינות החיצוניות על בסיס יומי. בתוך המשרדים הנחנו אדניות ועציצים חלקם קנויים וחלקם נבנו על ידינו מעץ גושני, גם שם תחזקנו את הצמחייה וכמובן ששתלנו והחלפנו צמחים בהתאם לעונה. הצמחייה במשרדים מתאימה לתאורה משרדית ולחמצן חלקי. התחזוקה בצמחי פנים הינה אחת לשבוע. סוג הצמחייה שנשתלה בחוץ הינה ים תיכוני, מתאימה לתנאי מזג האוויר ולאקלים.


x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.